20. června 2010

Manuál na domácnost


Asi ho napíšu!! Potřebuješ flašku na pití, no kde asi může být?! Bude určitě pod sedačkou ........ no samozřejmě je tam. Chceš koleje z Lega, no kde asi všechny můžou být? Klasika, jsou schovaný v bedýnce v obýváku, kde má být víno.Sháním mojí voňavku, proboha kde zase je!!!!! Už jdu pomalu na jisto, .........no jasně v dětské pokoji hozená v koši. No a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. A největší prča bude, až Marcel bude shánět jeho holící strojek!!!!!! V tom mám zase prsty já, protože jsem se mu ho při snaze po holení v podpaždí snažila vyčistit, tak vehementně, až jsem ho rozbila. Ještě o tom neví!!!!!!! Musím mu koupit nový, sobě už jsem koupila -:)))))

3 komentáře:

  1. JAkej strojek máš? Já mám jen vytrhavací a v podpaží to sním strašně bolí.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsi kupuju jednorázovky. Ty bláho ,ty jsi masochista, vytrhávat chloupky v podpaždí. By mě vodvezli -:)))))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Katavit: zkusila jsem to jen jednou a víc krát ne.

    OdpovědětVymazat