16. září 2010

Dovolená Tunisko - září 2010

Máme za sebou krásnou dovolenou, po pár letech u moře. Moc mě to nabilo a odpočinula jsem si. I trochu vzrůša jsme zažili díky cestě tuniským vlakem -:)) Mě prostě nebaví se jen válet u moře, takže jsem Marcela přemluvila a vyrazili i na památky do Monastiru a nakonec vůbec nelitovali.
Tunisani jsou známý svou náklonností k dětem a fakt nezklamali, holky byly na každém kroku obdivované....... a vlastně ne jenom tunisanama. Ellí měla v hotelu partu českých postarších obdivovatelek, zřejmě babičky čekatelky -:)) Kája si zas našla plno mezinárodních kamarádek, tři češky, jednu polku, jednu francouzku. Vyfotila jsem přes tisíc fotek a i přes zredukování jich pořád zbylo strašně moc -:))


































a závěrečná fotka........... to nej co mám!!!!!! co nejvíc miluju!!!!

1 komentář:

  1. love to fuckmum in the ass while gthe girls watch, let them learn what they need to do for a man

    OdpovědětVymazat