19. prosince 2011

19.12.2006.........

 jsem byla domluvená se ségrou, že půjdem ještě pokoupit nějaké dárky. Ve tři ráno mě vzbudilo cosi divného,...... odešla hlenová zátka. Bylo mi jasné, že ráno určitě nakupovat dárečky nepůjdem. Prostě ten den se stal jeden z mých nejkrásnějších, protože se nám v 17: 24 narodila Karolínka.



a dneska už je z ní takováhle slečna













a koho na této poslední vidíte???? :-)

7 komentářů:

  1. Krásný, Káťo...Ještě jednou gratulujeme oslavenci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Velikánská gratulace, je to takové nádherné, úplně mi běhá mráz po zádech

    OdpovědětVymazat
  3. Obrovská gratulace velké slečně! A fotky jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji...fotky jako vždy skvělé !

    OdpovědětVymazat
  5. Tak přece jen dnes! Nebyla jsem si jistá! ;-)
    Nádhera! A ta červená jí moc sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná holčička i fotky...všechno nej..nej..Karolínko

    OdpovědětVymazat
  7. holky všem moc děkujem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat